a szakmai bizottság által értékelt szempontok
kutatási eredmények alapján értékelt szempontok
|
A programban részt vevő márkák önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése alapján kapják meg az elismerést. A MagyarBrands program szakértői egy komplex mutatószámot hoztak létre mindazon szempontok összegzéséből, amelyek közrejátszanak abban, hogy egy márkáról azt mondhatjuk, hogy hazai és sikeres. A MagyarBrands-mutató az alábbi szempontokat mérő indikátor súlyozott átlaga.
A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született, vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt. Ezen alapfeltételen túl a márkának rendelkeznie kell az alábbi feltételek egyikével:
A MÁRKA MAGYAR TULAJDONBAN VAN
A MÁRKA „GYÁRTÁSÁNAK” HELYSZÍNE MAGYARORSZÁG.
identitás
reputáció
márkaépÍtés
tradíció
országos fogyasztói
piackutatás alapján
a szakmai bizottság által értékelt szempontok
kutatási eredmények alapján értékelt szempontok
|
a szakmai bizottság által értékelt szempontok
kutatási eredmények alapján értékelt szempontok
|
Az Innovatív Márka kategóriájában a kiválasztás feltétele az alábbi egyik állítás teljesülése is:
a szakmai bizottság által értékelt szempontok
kutatási eredmények alapján értékelt szempontok
|
HR adatok
munkáltatói márkaépÍtés
Munkahely vonzerő
munkavállalói elégedettsé
A díj elnyerésének alapfeltétele, hogy a pályázó márkának nyernie kell a Kiváló Fogyasztói Márka, a Kiváló Üzleti Márka vagy az Innovatív Márka Kategóriában.
További feltétel, hogy a pályázó márkának a Kiváló Munkáltatói Márka kategória feltételeinek is meg kell felelnie, amely az alábbi szempontokat vizsgálja
a szakmai bizottság által értékelt szempontok
|